Egy kis kreativitással könnyen és olcsón lehet toborozni – mutatja egy belga reklámügynökség példája, akik webdesignert kerestek egy megüresedett pozícióra. Nézzük, hogyan is csinálták.

Az Ogilvy Brussels belga reklámügynökség emberei abból a feltételezésből indultak ki, hogy akinek nincs munkája, az nagy valószínűséggel nem tudja megvásárolni a webdesignerek körében alapnak számító „Adobe Creative Suite” programcsomag legújabb verzióit (ebbe tartozik például a közismert Photoshop), hanem megpróbálja különféle fájlmegosztó és torrent oldalakról letölteni.

A cég feltöltött egy fájlt a leglátogatottabb fájlmegosztó oldalakra (többek között RapidShare, MediaFire, DepositFiles) a szoftvercsomag ígéretével. Aki ezt letöltötte, őt egy üzenet fogadta. Ebben az ügynökség sajnálattal közölte, hogy a keresett szoftvert nem tudják biztosítani, viszont van üres pozíciójuk webdesignerek számára, és a megadott mailcímre várják a pályázókat.

Íme a toborzás leírása angolul

Ügyes, leleményes és nagyon költséghatékony fogás.

Van még valakinek ötlete, kit hogyan lehet ehhez hasonló úton elérni? Ha igen, akkor ossza meg velem mailben a karacsony.zoltan75@gmail.com címen blogom facebook-oldalán vagy itt kommentbe.